luttà contra u Covid-19,Fate ciò chì face un paese rispunsevule,Assicurà a sicurità di i nostri prudutti è impiegati
A partesi da ghjennaghju 2020, una malatia infettiva chjamata "Nova Pneumonia di Infezzione da Coronavirus" hè accaduta in Wuhan, Cina. L'epidemie hà toccu u cori di e persone in u mondu sanu, di fronte à l'epidemie, i Cinesi su è giù per u paese, cumbattenu attivamente l'epidemie, è sò unu di elli.
Questa hè una Cina rispunsevule, tutti i pazienti infettati ponu gode di u trattamentu gratuitu, senza preoccupazioni. In più, tuttu u paese hà reclutatu più di 6000 persunali medichi in a cità di Wuhan per l'assistenza medica, tuttu avanza constantemente, l'epidemie certamente sparirà prestu! Dunque ùn vi preoccupate micca chì a Cina sia messu in una emergenza sanitaria globale (PHEIC), cum'è un paese rispunsevule, ùn deve micca permette à u focu di sparghje in i posti chì ùn anu micca a capacità di cuntrullà u focu, è un avvisu tempurale hè ancu un approcciu rispunsevule à u populu glubale.
A nostra cooperazione cuntinuerà, è se vi preoccupate di i risichi assuciati à u trasportu di merchenzie, vi assicuru chì i nostri prudutti seranu disinfettati cumplettamente in fabbriche è magazzini, è chì e merchenzie piglianu assai tempu in transitu è chì u virus. ùn sopravvive micca, chì pudete seguità a risposta ufficiale di l'Organizazione Mondiale di a Salute.
Cum'è una impresa rispunsevule, da u primu ghjornu di u focu, a nostra cumpagnia piglia a risposta attiva à a sicurità di tutti l'impiegati è a salute fisica in u primu locu. I capi di a Cumpagnia attribuinu una grande impurtanza à ogni impiigatu registratu in u casu, preoccupatu di a so cundizione fisica, di a situazione di riserva di materiali viventi di quelli chì sò in quarantena di casa, è avemu urganizatu una squadra di vuluntarii per ogni ghjornu disinfettà a nostra fabbrica ogni ghjornu, per mette un segnu d'avvertimentu. in a zona di l'uffiziu locu prominente ancu. Ancu a nostra cumpagnia hè furnuta cù un termometru speciale è disinfettante, disinfettante per e mani è cusì. Attualmente, a nostra cumpagnia, nimu hè infettatu, tuttu u travagliu di prevenzione di l'epidemie continuerà.
U guvernu cinese hà pigliatu e misure preventive è di cuntrollu più cumplete è strette, è credemu chì a Cina hè pienamente capace è sicura di vince a battaglia contru questa epidemia.
Infine, vogliu ringrazià i nostri clienti stranieri è amichi chì anu sempre cura di noi. Dopu à u focu, parechji vechji clienti cuntattateci per a prima volta, dumandate è cura di a nostra situazione attuale. Quì, tuttu u persunale di MIJIAGAO (SHANGHAI) IMPORT & EXPORT TRADING CO.,LTD. vulemu esprimervi i nostri ringraziamenti più sinceri !
Tempu di post: 19-05-2020