A cundizione impurtante per Sino-US per ghjunghje à un accordu hè chì a tarifa hè stata imponita deve esse annullata à a tarifa sincrona.

In una cunferenza di stampa regulare tenuta da u Ministeru di u Cummerciu u 7 di nuvembre, u portavoce Gao Feng hà dettu chì, se a Cina è i Stati Uniti ghjunghjenu à l'accordu di u primu stadiu, anu da annullà l'aumentu di tariffu à u listessu ritmu secondu u cuntenutu di l'accordu. , chì hè una cundizione impurtante per ghjunghje à l'accordu. U numaru di annullamenti di a fase I pò esse determinatu secondu u cuntenutu di l'accordu di a fase I.
A Cunferenza di e Nazioni Unite nantu à u Cummerciu è u Sviluppu hà publicatu dati di ricerca nantu à l'impattu di i tariffi nantu à u cummerciu di i Stati Uniti in Cina. U 75% di l'espurtazioni di a Cina à i Stati Uniti sò stati stabili, riflettendu a competitività di u mercatu di l'imprese cinesi. U prezzu mediu di i prudutti d'esportazione affettati da i tariffi hè cascatu da 8%, cumpensendu una parte di l'impattu di i tariffi. I cunsumatori è l'impurtatori americani portanu a maiò parte di u costu di e tariffi.

微信图片_20191217162427

 


Tempu di post: Dec-17-2019
Chat in ligna WhatsApp!