Solstice invernale
U solstiziu invernale hè un termu solariu assai impurtante in Calendariu Lunar Cinese. Sessere una vacanza tradiziunale, hè sempre avà festighjata abbastanza spessu in parechje regioni.
U solstiziu invernale hè cumunemente cum'è u "Solstice di l'invernu", longu à u ghjornu "," yage "è cusì.
A volte 2.500ye, A propriu di a primavera è u vaghjimu (770-4576 aC), Cina avia determinatu u puntu di u sospile d'invernu vicinu à un sole. Hè u più anticu di i 24 punti di divisione staghjunali. U tempu serà ogni 22 di dicembre o 23 secondu u calendariu gregorianu.
L'emisferu di u Nordu in questa ghjurnata sperienza a più corta ghjurnata è più longa notte. Dopu chì u solstiziu d'inguernu, i ghjorni saranu più longu è più longu, è u clima più fretu invaderà tutti i lochi nantu à a parte nordu di u globu. Chjappemu sempre "Jinjiu", chì significa una risalizione d'invernu vene, ci fubminemu u tempu più frontale un capu.
Cum'è un pensamentu cinese, u yang, o una cosa musculare, u vostru muscularu, a benettarà più forte è più forte dopu à questu ghjornu, chì deve esse credute.
A Cina antica paga una grande attenzione à sta festa, in quantu à un grande avvenimentu. Ci era u dittu chì "Vacanze di risolve invernale hè più grande di u festival di primavera".
In certi punti di a Cina di u Nord, a ghjente hà manghjatu dumpling in questu ghjornu, dicendu cusì vi manteneranu da u gridu in l'invernu upNET.
Mentre i moderni ponu avè i dumplings fatti da u risu è i taglioli longu. Alcuni locu anu ancu a tradizione per offre sacrifici à u celu è a terra.
Tempu post: Dec-21-2020